Reference
Na spolupráci s Jitkou oceňuji její profesionalitu, schopnost vnímat skupinu, zprostředkovat tak učiteli pohled z venku při současném vytvoření bezpečného a respektujícího prostředí kruhu. Dále pak kreativitu, nadšení a v neposlední řadě smysl pro humor.
Monika
učitelka 2.třídy
Projekt s Jitkou se po vzájemné dohodě podařilo uzpůsobit na míru kolektivu třídy. Pro mě osobně je podstatné, že vedle společných aktivit v dané chvíli si žáci stanovili i dlouhodobé cíle ohledně zlepšení vzájemných vztahů a svého vlastního chování . S tím mohou dále v budoucnu pracovat a sledovat, nakolik se jim plnění cílů daří. Díky skupinovým technikám mohli zažít nové situace a poznat své spolužáky i jinak, než je to možné při klasických setkáních v běžné výuce. Lze doporučit pro různé kolektivy. Jitka umí být flexibilní a pohotově reagovat na momentální situaci.
Tomáš
- Jitka moc hezky své projekty s dětmi vedla. Na začátku se děti vždy uvolnily a těšily se na další hry a povídání. Jitka dokázala přizpůsobovat program v dané chvíli, vycítit dětské rozpoložení. Děti si z jejich hodin hodně vzaly , doslova je obohatila. Také spolupráce a přátelskost v kolektivu se prohloubila. I mě osobně spousta věcí dojala, povzbudila, zaujala a nutila přemýšlet v tom nejlepším slova smyslu.
Leonka
učitelka 4. třídy
S Jitkou se znám 2 roky, kdy jsem měla velmi problematickou třídu. Díky Jitčinu profesionalismu a přesto citlivému přístupu se podařilo ze třídy udělat skvělý kolektiv. Jitko mělo by Vás takových být víc. Děkuji za sebe i za děti.
Eva
učitelka 2.třídy
Koncem první třídy se zjistilo, že můj syn je dysgrafik a dyslektik. Paní psycholožka z ped. psychologické poradny zdůraznila, že je nutné se synem neustále procvičovat psaní a čtení. Jelikož mám časově náročnou práci, tak jsem hledala někoho, kdo mi s přípravou syna do školy pomůže. Rozhodla jsem se jednoznačně pro Jitku. Jitka s mým synem pracovala 5 let. Vedle toho, že je velmi dobrá jako učitelka a má neuvěřitelnou trpělivost, je Jitka skvělá psycholožka, která vždy najde cestu jak dítě zaujmout a dovést k cíli. Tomík teď chodí na střední školu a díky Jitce už žádnou dysgrafii nemá. Jsem ji už navždy vděčná a vřele doporučuji ostatním rodičům.
Branka Jočić
rodič
Jitka nám jeden školní rok několik hodin týdně hlídala dvouletého syna a v případě potřeby i starší dvě děti. Oceňovala jsem její vřelý vztah k dětem (všechny mě děti si jí opravdu oblíbily), podnikavost (často s nimi podnikala různé aktivity a často chodili ven), flexibilitu (nikdy pro ni nebyl problém v případě potřeby pohlídat starší dvě děti, či přijít o něco dříve, případně i uvařit oběd) a také velmi důležitou spolehlivost (nikdy se mi nestalo, že by mi hlídání zrušila na poslední chvíli a opravdu výjimečně si vzala volno, které jsme měli dopředu dlouhodobě dohodnuté). Navíc je to příjemný člověk, se kterým bylo milé při "střídání" prohodit pár vět.
Petra Vondráčková
rodič
Paní magistra Jitka Končelová se ujala naší dcery s velikou obětavostí v době, kdy školy plně přešly na dálkovou výuku v rámci povinné školní docházky. V nejisté době, při zavádění pravidel nového způsobu edukace, osvědčila zvláštní schopnost podchytit zájem rezignované školačky o vzdělávání. Paní magistra ji poutavou formou představila matematiku, názorně vysvětlila matematické poučky a zbavila ji obav z neurčitého, spíše vysokoškolsky koncipovaného, výkladu. Její zaměření na odhalení podstaty předávaného vědění, vzbuzuje zejména v dnešní době, tj. v době mechanického citování pouček, velké sympatie.
Eva Procházková
rodič