Pracuji a ukazuji práci s pravidly a snažím se vždy v prvopočátku každého programu vytvořit bezpečný prostor ve skupině.
Pomáhám dětem skrze aktivity, hry a úkoly sebe a druhé více poznat, rozvíjím spolupráci mezi všemi zúčastněnými
Hledám, co ve třídě funguje a na tom se snažím stavět.
Pokud něco nefunguje - hledám příčinu a snažím se ukázat a nastínit cestu.
Buduji otevřenou a zdravou komunikaci mezi všemi zúčastněnými.
Využívám svých dovedností - vhledů do procesů a vztahů ve skupině, tzn. nebojím se dětem věci pojmenovat a zprostředkovat jim, co nejkvalitnější zpětnou vazbu, která vede k růstu jednotlivce i celé skupiny.
Používám nejrůznější inovativní, kreativní metody a techniky práce.
Učím děti plánovat, najít pro sebe svůj cíl, pracovat s časem a umět prezentovat svou práci.
Využívám mezipředmětové vztahy.
Opírám se o RVP, klíčové kompetence a Bloomovu taxonomii myšlení.
Rozvíjím kritické myšlení, kreativitu , spolupráci a sebereflexi u dětí.
Jsem pro jejich třídní učitele partnerem, nikoli nepřítelem. Nabízí jim podporu v hledání jejich vlastních funkčních a nových cest pro jejich práci se vztahy ve třídě.